L’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal del Maresme porta a terme les funcions d'oficina d'assistència en matèria de registre següents:
- Facilitar informació sobre els serveis i tràmits del Consell Comarcal.
- Rebre sol·licituds, escrits i comunicacions adreçats al Consell Comarcal o a qualsevol altra administració pública.
- Digitalitzar els documents lliurats presencialment i adreçats al Consell Comarcal.
- Assistir les persones físiques en la inscripció al Registre Electrònic d’Apoderaments.
- Realitzar notificacions mitjançant compareixença de la persona interessada.
- Gestionar l’emissió de certificats electrònics idCAT.
L'horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres, excepte dies festius, de 9:00h a 14:00h.
Adreça: Pl. Miquel Biada, 1, 08301 , Mataró
Telèfon d’atenció ciutadana: 93 741 16 16
Fax: 93 757 21 12
Correu electrònic: maresme@ccmaresme.cat