Ajuda Ajuda Validador de documents Validador de documents
Data i hora oficial: dimecres 17 de setembre de 2025, 20:07:42
La meva carpeta

Atenció ciutadana presencial

L’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal del Maresme porta a terme les funcions d'oficina d'assistència en matèria de registre següents:

  • Facilitar informació sobre els serveis i tràmits del Consell Comarcal.
  • Rebre sol·licituds, escrits i comunicacions adreçats al Consell Comarcal o a qualsevol altra administració pública.
  • Digitalitzar els documents lliurats presencialment i adreçats al Consell Comarcal.
  • Assistir les persones físiques en la inscripció al Registre Electrònic d’Apoderaments.
  • Realitzar notificacions mitjançant compareixença de la persona interessada.
  • Gestionar l’emissió de certificats electrònics idCAT.

 

L'horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres, excepte dies festius, de 9:00h a 14:00h. 

Adreça: Pl. Miquel Biada, 1, 08301 , Mataró
Telèfon d’atenció ciutadana: 93 741 16 16
Fax: 93 757 21 12
Correu electrònicmaresme@ccmaresme.cat